:)

Igår började vi dagen med att möta upp Elinor i sockenplan och överraska Emma med lite frulle och vindruvor . Strax därefter bar det av mot Bvc där vi vägde och mätte min lilla tjej, 5950 gram och 61.4 cm lång! Tycker hon har blivit riktigt stor nu och i morgon blir hon 3 hela månader :D !
Efter det tog jag en liten promenad med mamma innan vi gick hem hit och hon lagade lite lunch åt oss :)

Idag har jag bara vart hemma, skulle ta mig en promenad till Emma men vart ändrade planer så ska strax ta mig en promenad och möta max i sockenplan tänkte jag innan pappa kommer hit och ska hjälpa oss att borra lite :)

Nej nu  orkar jag inge mer, ska dra mig ut ! Puss och hej :)



Kommentarer
Postat av: Tina

Fan jag saknar dig och Léoni jättemycket Nattha!! Uppdatera med lite nya bilder på henne, det är alltid så roligt att se! :D

Skriv eran adress så skickar jag ett vykort i veckan, KÄRLEK TILL ER <3<3<3<3<3<3<3

2010-10-05 @ 00:57:47
URL: http://bortabraa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0