tiden går fort!

Så sällan som jag skriver i min blogg, kollade nyss tillbaka på dom senaste inläggen och inser att det är 3 månader sen .. 3 hela månder sen som jag satt och väntade med bara några få dagar kvar till förlossningen!
Känns som jag alltid haft henne här, min ängel!

Kan inte heller fatta att för 13 veckor sen exakt så satt jag med mitt underverk i famnen, inte ens ett dygn gammal och var världens lyckligaste och helt nyförlöst!
Jag har inte längre ett nyfött barn utan jag har en liten bebis, en bebis på snart 3 månader som snackar och skrattar och har ett jäkla temprament haha !

Nej jag måste nog säga att jag är den lyckligaste människan i världen .. Fast de tycker väl vi flesta mammor att vi är, men jag är nog det endå! ;)


Idag iaf så har jag vaknat upp hemma hos Max mor och far, tagit de lite lugnt innan jag åkte till emma :) .
Skulle igentligen gått på öppna förskolan med Jacquii men hon har fått mjölkstockning stackarn så det blev inget av.

Nä men nu ska jag hänga upp en gardin kolla om det finns något mys på tvn, sen krypa ner bredvid min älskade man för att om 9 timmar vakna av min älskade solstråle som ska ha mat ! :)

Nattinatti, får väl se när jag skriver igen haha !
Mina älsklingar!
Min älskade familj! :)
Denna lilla sessa är det finaste, vackraste och bästa som finns!
Är stolt att just jag är hennes mamma! :)

Kommentarer
Postat av: Nikolina - mamma till Ellinore <3

Ja gärna! Vart bor du? :)

Vilken söt tjej ni har.

Kram

2010-09-16 @ 23:52:13
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

gud vilka härliga bilder :D

hon är jättefin!



hoppas allt är bra med er :)

kram

2010-09-19 @ 23:58:48
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Nikolina - mamma till Ellinore <3

Nedå det är inte så långt :)

2010-09-20 @ 00:22:28
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0