:/

Jahap, så var valet över och jag är inte alls nöjd .. Har inte alls varit så insatt i det här, men är endå rikigt besviken på att Moderaterna vann! :/

Men idag så har vi varit firat min pappa som fyller år i morgon . Hans tjej lurade med honom en dag inne i stan medans vi åkte hem till henne och fixade i ordning och gömde oss så när dom kom dit chokade vi honom totalt! :) Roligt, trevlig, mysigt! :)

Otroligt god mat, pastasallad med någon kryddig korv, soltorkade tomater och babyspinat och sen blåbärspaj med vaniljsås till efterrätt .. oula la! haha :)

Nu sitter jag i soffan önskar att jag bara kunde teleportera mig till sängen! Himlans onödigt att man måste borsta tänderna och tvätta bort sminken, och mest av allt .. att resa sig ur soffan!
haha, jag tror att jag bara är för lat! ;D

I morgon kommer Frida hit så ska vi äta frukost innan vi åker in en stund tillstan! På kvällen blir det middag hos min käre far eftersom det är i morgon han fyller och sedan ska vi sova där .. Ska bli riktigt mysigt , händer inte alls ofta! :)

Prinsessan!

Nej men nu ropar sängen efter mig och jag kände nu att jag måste in och pussa på mina älsklingar som sussar så sött!! :)

Nattinatti! :D

Kommentarer
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

härliga bilder, och så fin hon är :)



sv: sorry för sent svar, hehe ja jag ångrar inte alls att ja skaffade barnen så tätt. jag ser det bara positivt :)



hoppas allt är bra med er !

kram

2010-09-28 @ 09:26:03
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0