Tandtandtand! :D

Min älskade lilla dotter har börjat få sin första tand! Kan förklara varför hon vart så gnällig de senaste dagarna :)
Idag träffade vi Nathalie med lilla Emilia i Ringen och tog en fika, sedan hem och mysa med min pojkvän!

Har börjat fundera på om jag ska byta från liggdelen i vagnen snart till sittdelen eller vad jag ska göra .. Känns ju lite tidigt, men hon är snart för lång för liggdelen så de känns inge bra att hon ligger och sover med börja ben ibland för att hon inte får plats om hon åkt ner lite .. Dess utom vill hon gärna sitta upp och titta . Nej jag vet inte, vi får se känns ju som sagt för tidigt .

I morgon ska vi iaf med när min lillasyster ska pierca naveln, hon ville ha någon som kunde pusha henne om hon fegade ur så där kommer jag haha ! :D

Annars har de nog inte hänt någonting sen sist :) Nu ska jag kolla lite film och sen sova, nattinatti ! :)

Tänk att min bebis varit så liten !! Kommer knappt ihåg det och endå har det "bara" gått 4 månader !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu vet ju jag inte alls vad du har för vagn, men kan du inte sätta en kudde bakom henne så hon kan sitta/halvligga i liggdelen? Då kommer hon ju upp lite och dessutom kan hon ju ligga bekvämt när hon vill sova

2010-11-05 @ 15:56:44
URL: http://skogul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0