Purjo!

sitter och tittar på bartenderskolan, fyfan vilka människor de finns !
Den där Vanita som även var med i lyxfällan verkar ju inte ha ett skit innanför skallbenet. Hon kan ju inte vara med utav annan anledning än att synas. Ett riktigt purjo!

Har haft en riktig myskväll för mig själv här hemma då Max är på Alter Bridge ikväll :)
Lagade kykling med kroketter, baguette och bea, och till efterrätt har jag ätit fruktsallad så nu är jag riktigt mätt och nöjd :)

Var med syster när hon pierca sig, finfint blev det . Efter det följde dag med min moder och syster hem och träffade min äldsta lillebroder :) Så himla sällan vi är allihopa men det var mysigt.

Men nu, den senaste veckan har Léonie börjat asgrina när hon ser sin mormor, kan inte förstå varför hon har älskat att vara med henne och nu blir det gallskrik :S
De lär väl ändra sig ..  Nu orkar jag inge mer, ha de som du har de så har du de bra ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0