v.34 & 48dagarkvar!

Jag är fan sämst på att skriva haha ! En gång i veckan då de blir ny vecka för mig, det är ju typ allt ;P .. hur ska jag sen kunna minnas allt som hänt under graviditeten?

I måndags var jag med min vän Emma på sös och gjorde ultraljud för att se hennes lilla krabat !! :) Gud så mysigt det var, men vad konstigt det kändes att det inte var min mage och min bebis vi kolla på haha !
Efter sös åkte jag till gullmarsplan och mötte upp en gammal kompis från högstadiet .. Gud vad roligt det var att träffa henne, har inte träffat henne på säkert 5 år om inte mer !! Hon har en liten dotter, Thindra så otroligt sööt !! Därifrån åkte vi till Tyresö C för att träffa Tammy och hennes dotter Vanessa, som jag inte heller träffat på säkert lika lång tid.. Tammy fick vi vänta på i 2 ½ timme medans hon hela tiden sa att jag går nu, jag går nu .. haha ! Men tillslut kom hon iaf haha !
Riktigt kul att träffa dom igen!


Men NU är det iaf bara 48 mysiga, jobbiga dagar kvar ! :)

Nu längtar jag bara så otroligt mycket, känns som hundra år kvar men endå fett lite ! :D
Hon blir bara mysigare och mysigare för varje dag där inne .. Varje dag Max går till jobbet så vaknar hon och sparkas lite, drar sig mot min insida och säger god morgon sedan somnar vi båda två :)
Hon blir vild när hennes pappa pratar med henne, jag tror hon pratar lite tillbaka .. :)
igår var det världskrig inne i magen haha, max pratade och hela magen guppade upp och ner ..
ååååååååå, min prinsesssaa !! :)

Nu ska jag sätta på en låt för henne och gå och äta frukost innan jag ska till doktorn med min jädrans tå! :)
älskade ängel i v.19, (15 veckor sen :O)

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

SMSA MIG DITT NR det är jätteviktigt! Måste fråga dig en sak! 0765509119 pusssss

2010-05-05 @ 23:28:31
URL: http://jacquii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0