utställning och bygga garderob

I helgen har 3orna i vår skola haft utställning på galleri SO Stockholm i kungsträdgården , jag hade mina bilder hängandes över en spjälsäng som min käre far hjälpte mig att släpa dit. Riktigt lyckat tycker jag det blev ..
Så hela fredagen spenderade jag där, åkte sedan med mamma, Max, Daniel och Amina hem till Daniel för att grilla.. skitmysigt och så sov jag och Max sedan hemma hos mamma.. MYS ! :)

I går kom vi hem ganska tidigt så satte vi oss och åt frukost på balkongen i solen innan vi gick ner till bandängen där Frida var med sin Familj och släkt då hennes söta systerdotter fyllde 3 ! :)
Efter ett tag gick vi och mötte en kompis till Frida , satte os och solade på gården ett tag innan vi gick ner till pizzerian och käkade lunch :)
Efter allt gick jag och Maxen bara hem och började fixa i ordning gäst rummet ännu mer så att vi sedan idag kunde bygga ihop de sista garderoberna ..
Så nu håller Max och pappa på att bygger för fullt, så duktiga så :)

Vi fick förresten hit soffan i torsdags med .. Jag och Daniel var och hämtade den i frihamnen, så otroligt snäll han är :)
Så nu börjar det likna något här hemma, och spjälsängen är hemma efter en helg på galleriet så snart kan vi fixa i ordning sovrummet med :D ..
YES ! känns som allt börjar falla på sin plats nu, så otroligt skönt .. ÄNTLIGEN !

Sen nu är det även bara en ynka liten vecka kvar i skolan innan vi tar studenten!!!!! :D .

Måndag-Ledig
Tisdag-Filosofi och sen besöka förlossningen med föräldrargruppen :D
Onsdag-Ledig
Torsdag-Sista psykologin& foto-D
Fredag- Sista foto-D lektionen!

Måndagen efter- Ledig
Tisdag- Sista filosofi & sista svenskan
Onsdag- STUDENTEN!

ALLTSÅ 4 KORTA YNKA DAGAR KVAR I MEDIAGYMNASIET ! :D :D

Jaja, nu ska jag kolla till maten :D  CIAO! <3

Shit vad tiden går fort, känns som alla bilderna är tagna igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0