studentskiva

Vi hade studentskiva på Pure igår, fyfan vad roligt det var!
Tror väl iof att jag var den enda nyktra och att vissa blev kanske lite föööör fulla men det spelar ingen roll för det var skitkul vilket fall som helst ! :)
Dansade med min pistol och drack alkoholfri öl.. Like it ! :D

När jag kom hem var mina ben och fötter så svullna att jag hade märken från snörningen på skorna som säkert var en halv cm djupa haha ! Det var helt stört, aldrig sett något liknande! :P
Vaknade vid 5 i morse då älsklingen skulle upp och jobba, jag ställde mig upp och AAAAAAAAAJJJJJJJJ vad mina fötter och ben värkte .. fotlederna kändes som dom skulle gå av !
Uschuschuschusch!!!

La mig ner igen för att sova två timmar till innan jag skulle ringa och väcka mamma så hon kunde gå upp och sjunga för min älskade lillesyster som fyller år idag .. Men jag vaknade 4 timmar senare, hade inte hört någon väckarklocka och missat min tunnelbaka till skolan .

Så nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta mig till fotolektionen iaf :)


Jaja, nu ska jag käka frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0