bild v.27

Nu har jag äntligen lyckats få in en "ny" bild på magen .. Den är en vecka gammal men tror inte det har hänt så mycket den senaste veckan på utsidan så ;D .
Nu är det bara en vecka kvar tills vi flyttar, helt underbart!! Bara jag och min älskling i vår lägenhet !!! :)

Idag ska jag och älsklingen bara vara hemma och mysa .. kanske hem till min far och äta middag men efter det bara ta det lugnt. Glömde totalt bort voffeldagen igår med, åt aldrig några vofflor :O Jag som älskar vofflor mer än allt gott du kan tänka dig!! .. så ska göra det idag i stället tänkte jag :D


Magen v.27

Kommentarer
Postat av: nathalie - gravid vecka 25

Vilken stor mage! :D

2010-04-19 @ 18:58:45
URL: http://nathsstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0