livlig natt

Sitter här och försöker göra något vettigt, men det är inte så lätt när man är sjuk.. Alla har åkt till Hassela idag, gud så avis jag är .. Men så är det, ska man flytta om en månad och få en underbar liten bebis till sommarn så måste man prioritera pengarna på annat tyvärr :) Menmen .. ;D

Mammas moster ringde precis, hon frågade om jag ville sjunga på min gammelmorfars begravning och så började hon gråta..
Gud vad jag inte klarar sånt, så fort hon började gråta kunde jag inte hålla emot. Folk som gråter, vuxna som gråter de är så jobbigt att se och höra :/ ..

Vet inte riktigt hur jag ska kunna sjunga på en begravning, har jag inte vart svag för sånt förut så är det ju inte bättre nu när jag är gravid .. Men självklart vill jag ju, så vi får se. :)


Inatt har det vart riktig fest i magen, Max har legat med handen på när jag sov och han sa de att den sparkade som sjutton. Känns som att den lilla lilla bebisen där inne aldrig sover, eller så är den som sin far .. slåss i sömnen ;) haha-

Nej nu ska jag klä på mig och gå till affären med min älskling och handla halstabletter :)

ciao!


                Kärlek                       =                  Bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0