Hemma

sitter hemma , har precis gjort klart en sak att göra denna veckan iaf, men det har kommit dit fler saker på listan som jag bara inte skrivit upp.
När ska all denna stress ta sluutt !!
Känner iaf min flicka sparkas varje dag och det är helt underbart. Jag älskar det!! Fatta vad man kommer sakna det när hon äntligen är ute, men endå .. då är hon ju här ! :)
Nu ska jag ringa mamma och kolla vad hon gör, min mormor har nämligen kommit till stan idag, jippi :D ..
NU ÄR DET BARA 95 DAGAR KVAR, verkar som att nedräkningen har börjat ! :)
puss och hej lever pastej.

Kommentarer
Postat av: Nina (Moas mamma)

Fin blogg, kul att läsa, det ska bli så spännande att få lära känna den där lilla sparkande saken du har i magen. Sköt om er.

2010-03-19 @ 13:41:22
Postat av: Nina (Moas mamma)

Fin blogg, kul att läsa, det ska bli så spännande att lära känna den där lilla sparkande saken du har i magen. Sköt om er.

2010-03-19 @ 13:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0