100 dagar kvar ..

Precis, nu är det bara 100 dagar kvar! Har alltså gått 180 redan, shit .. Det har gått 80 dagar sen jag hade gått halva tiden, och de har ju gått sjuukt fort ! :O
Sitter nu och väntar på att kl ska bli tillräckligt för mig att gå, så ska jag åka till centralen och möta cici och hämta söta lilla Frances, som jag ska vara barnvakt åt.. så ska vi åka till haninge centrum och hälsa på moa på hennes jobb :) Sen ska vi väl hem till cici och pontus och fortstätta barnvaktandet där :) Kanske gå ut och gunga lite :)
Lyckas inte få till det med min mobil så jag lyckas inte få in bilder på datan så än så länge blir det inga nya bilder på hur magen har växt. Tycker fan den se ut som en jävla luftballong nu! :O
Igår var jag förreste på Eriksdalsbadet med min älskade lillebror, kul :) Tycker bara synd om honom som fick åka allt själv, jag var bara otroligt rätt att någon skulle sparka mig på magen så som alla sprattlade runt där och sket i människor runt omkring dom ;P .
Efter det kom min kära pappa och hämtade oss så åkte vi dit och åt räksmörgås, sen hem till max och fixa mig i ordning och vid kvart i nio satt vi på Jensen's Bøfhus och kollade i menyerna :)
1 år med min älskade älskling! :) det har gått så fort, känns som ingenting ..
Men det var riktigt mysigt på middagen, vi åt en trerätters meny, var och satt kvar där tills dom stängde :) Gillar de ställer, otroligt bra :)
Nu ska jag gå och fixa klart de sista innan jag ska dra puss hej ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0