Gips och saker kvar att skaffa..

Igår satte jag och Max oss i soffan och klädde in min mage i gips, som vi sedan ska färga guld och hänga upp på väggen :D .

Vart jättebra tycker jag, jag är nöjd :)



Sen hittade jag ett inlägg längre ner där jag skrivit vad som sakta bör införskaffas så tänkte kolla igenom och rensa den lite och se vad som är kvar :)



Kläder


INOMHUS:

UTOMHUS:
1 Solhatt

FÖR  SKÖTSEL:
Badtermometer
Skötbord
Trubbig nagelsax
Febertermometer

MAT:
Mjölkpåsar ?

SOVA:
Mobil för skötbordet

ANNAT:
Regnskydd
Bärsele




Inte så värst mycket kvar att skaffa nu, skönt :)
Det viktigaste finns ju på plats iaf, och det är ju de viktigaste :)

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Har också en solhatt kvar, mobil för sängen, lite apoteksgrejer.. och skötbordet!

2010-06-09 @ 00:33:35
URL: http://jacquii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0