FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN ! :D

Japp, det har jag !! Det var iof en vecka sen i morgon haha men är man inte inne här så ofta så är man inte ..
Vi började med champagnefrukost nere i Nacka Strand, sen upp till skolan för fotografering ..
Efter det vidrare in på avslutningslunchen, trevligttrevligt .. och kl 2 var det dags att springa ut !! :D
Väl där ute blev jag mött av många nära och kära och två fina skyltar på mig :D haha.

In i garaget och byta om och dra med mig Max upp på flaket och så in till stan ! :) KUUL !
Men efter en timme hade jag så ont i mina svullnasvullna fötter så jag tappade lusten och ville bara av. Men nu har iaf både bebis jag och Max fått åka flak för första gången i våra liv ;D .

Kladdiga som as satte vi oss på tunnelbanan för att senare bli upp plockade av pappa och åka vidare till mottagningen.  TREEEEEEVLIIGTT säger jag bara :) Tack alla som var där :) ♥

Efter mottagningen for jag hem tidigt, var så himla trött.. Var riktigt besviken på mig själv för att jag bara åkte hem och la mig på min egen student, men jag var så trött och hela kroppen hade ont. Men så är det när man är höggravid och tror att man kan göra precis samma saker som alla andra utom att dricka då da.. Men det kan jag lova er, att så är det inte .. Man orkar inte ens hälften av vad alla andra orkar! :P

Jag hade iaf en jättebra student och jag är otroligt nöjd, och jag fick massor med fina grejer :D .


Nu ska jag ner i tvättstugan igen, puss! :)

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

GRATTTIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSS FULING! <3

2010-06-09 @ 00:35:18
URL: http://jacquii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0