4 dagar kvar och v. 40!

V.40 sedan i onsdags och Nu är det bara 4 dagar kvar, shit ! Eller 3 med tanke på att det redan är kväll!
Om bara några dagar är min lille prinsessa här! Kan inte riktigt fatta det!
Max börjar bli otålig mitt hjärta, han tjatar nog mer än jag haha ! :D .

Dagarna går så snabbt fortfarande, men känns som det fortfarande är skitlång tid kvar, att vi inte kommer närmare eftersom att dagen inte är här! Skulle det varit på riktigt hade den varit här för länge sen !! Sen ska man säkert behöva gå över en massor med dagar? :S .

Nu i helgen är iaf min älskade lillasyster här! :) Hon kom igår och stannar tills på måndag skulle jag tro, såååå mysigt ! :D
I morgon ska jag, Max och Amina åka till Ikea och handla det sista till lilltjejen, sen ska jag med Amina på sminkkurs.. På söndag kommer Frida hit och käkar vofflor samtidigt som vi ska se söndagsfilmen .. Så dagarna borde väl gå på, men sen då .. Jag har bestämt att hon ska komma på måndag, men om hon inte gör de kommer jag bara gå heeeela veckan utan planer och bara vänta och vänta medans max är på jobbet :/ .

Jaja, vi får se hur det blir! Kommer skriva när hon är ute iaf :)

Längtar tillbaka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0