tiden går fort :)

Tiden bara rullar på och magen växer.
Har lämnat in min mobil på reklamation nu så hoppas jag får en ny mobil snart!! Jag orkar inte med den där skittelefonen.
Har en telefon, med bra kamera men den vägrar visa upp bilderna för datorn så alla bilder jag tar stannar i mobilen. Det går inte att få in dom i datorn, jag har försökt med allt !


I fredags var vi hemma hos Nikki och firade att hon precis fyllt 19. Riktigt trevligt måste jag säga, medans Max var ute med några klasskompisar till mig ..
Vid halv 1 mötte jag honom i Gullmarsplan då var han för full för att fortsätta och hade blivit utslängd 2 gånger från krogen.

Lördag morgon var han uppe förvåansvärt tidigt, vi klädde oss och tog bussen till Årsta Torg där vi gick till Barnaskaran, En riktigt grym barnaffär med både begagnat och nytt. Så jävla fräsht och riktigt billigt.
Mamma jobbade lite extra så jag och Max höll henne sällskap den sista timmen och jag hittade såååååå mycket saker jag ville köpa!
Finns allt från Kläder till leksaker, mammakläder, skötbord, bärsele, babyskydd .. allt ! :)

Nej men  nu ska jag klä mig och åka till min käre mor .
PUSS OcH HEJ ! :)

Kommentarer
Postat av: Jacqueline, 18 år och blivande mami

SV: Tack så mycket för dina kommentarer! Min mage är jättekonstig, ibland kan den va stor ibland inte! Men jag har lite större mage än de flera i samma v. som jag ändå haha! aja , tjock får man ju vara under graviditeten så länge barnet och jag mår bra!



Tack så mycket för tipsen! Jag ska absolut åka dit på en runda och se mig runt. varför visste inte jag om det förut? haha.



Hur känns det för dig? kramar

2010-04-19 @ 16:07:31
URL: http://jacquii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0