föräldrarutbildning

Nu är det bara 60 dagar kvar och igår började föräldrarutbildningen vi blev tipsade om av Mvc.
Det var två vuxna som hade hand om det, en av dom var barnmorska så hon berättade en hel del om förlossningen och så. Sen var vi 6 gravida tjejer och 3 pappor. Jättemysigt.. Skönt att få träffa andra i typ samma ålder och samma vecka, där det finns massor att prata om. Ska tillbaka dit nästa torsdag, ska bli kul! :)

Idag har vi haft nationella i svenska B . usch usch usch usch! Jag skrev kanske 3 ½ sida .. Hoppas verkligen att jag får G iaf! Men jag kan inte sånt där, det är nog min stora svaghet .. Att skriva! Dessutom är jag ju ganska kass på att hänga med på lektionerna så jag fattar nada när vi väl kommer till sånt här. Men jag gjorde mitt bästa iaf!
Nu längtar jag bara tills max kommer hem, är hungrig! Men han slutar inte förens om 2 timmar ! :O en fredag!!!! :O .

Jaja, ska göra något annat nu, typ städa tror jag .. eller plugga ! :/ orkar inte .
hejdå!

Mitt finaste hjärta! <3

Kommentarer
Postat av: Jacqueline, 18 år och blivande mami

Typ på piratebay/buy eller vad fan den heter haha! Men man måste ladda ner avsnittet.

Vet , förstår inte varför mtv.se slutade visa heeela avsnittet :(



Jaaa vi ses på torsdag! :)

2010-04-25 @ 22:48:50
URL: http://jacquii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0