torsdag

vill börja med att säga att vi har det jättebra, det är jättevarmt och skönt här nere :)
mamma, kl 10.30 idag så satt jag utanför kontoret med moa och väntade på att Jens och Anders skulle komma och prata lite med oss om praktiken ;P.

Idag så som sagt mötte vi upp Jens och Anders utanför kontoret och pratade lite om hur våra veckor skulle se ut här, vad dom höll på med och lite så . Sedan gick vi iväg till en mysig resturang och åt lunch med dom .
Efter luchen fick vi ledigt så då tog jag och moa på oss våra bikinis och gick ner till stranden för att sola .. jättebra väder idag :)

Nu ligger vi på hotellrummet, ska fixa oss för ikväll ska vi gå ut och köka med Jens, Anders och några av deras kompisar. :)

ska fixa mig nu , skriver i morgon eller senare ..  :)



Voffin på hotellet ..

Stranden :)


Puss&kram , :)

Kommentarer
Postat av: Masken

Känner mig som dig älskling som kollar allas bloggar hela tiden haha :D Fett söt vovvi,håll den kvar! Lycka till imorgon på första dagen. Pussar

2009-10-29 @ 19:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0