Fredag

Fortfarande på jobbet, har vart iväg och ätit lunch .. fruktsallad och sen MAMA nudlar , så jäkla gott !

Jobbar med projektet de går rätt så bra, börjar likna något faktiskgt ! :)
Vi har fått frågan av en Engelsk tjej på hotellet om vi vill med och kolla på Thaiboxning ikväll, men vi jobbar i morgon så tror vi står över. Men en tripp till stan kanske det bli iaf, det är ju fredag trots allt ! :)

Hoppas det är kallt där hemma nu, här är det skitvarmt. Har regnat idag men det är lika varmt för de ;D

Igår åt vi middag på en Sweichisk resturang med Jens, Anders och deras vänner . Fried rice with chicken, ap gott ! :)


Somnde igår vid halv 11-11, och vaknade sedan vid halv 1 av att jag skrek "det står någon där, moa de är någon i vårat rum" , jag verkligen såg någon röra sig .. Moa vaknade, och sa å mig att tända lampan, halft panikslagen tände jag men det var ingen där .. Jag drömde, jag sov medans jag såg personen röra sig .. Hahahaha, fan vad roligt det var men fan vad rädd jag var :O . Moa var skitsur, sa åt mig att släcka lampan igen så somnade hon om . :P


Jag saknar dig älskling! <3


Moa vid lunchen.

Lamai Hill Hotel, andra balkongen från kanten är vår :) .

Kommentarer
Postat av: pappa

Saknar du inte din pappa??

2009-10-30 @ 12:02:30
Postat av: Nilas

Fried rice with chicken = Kao pad gai! :)



Nun kao pad gai, kap un ka! = one fried rice with chicken, thank you ;)



kan du styla med lite thailändska ;)

2009-10-30 @ 12:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0