Framme !

Äntligen framme ! sitter inne på rummet, ska snart gå ut och leta reda på stranden.

Vi landade på Koh Samui igår på en flygplats som såg ut som .. jag vet inte vad .. det var massor med blommor och jättefint . Det var bara pelare med halmtak på , inga väggar ens :O . Ballaste flygplatsen jag sett !
Där möttes vi av ett äkta thailänskt ösregn,  vi blev uppplockade av en thailänska som körde oss till hotellet vi skulle bo på ..


Vandring på stan i lamai , 20 THB för att åka in till stan från oss ( 4 kr ? ) haha .

sovit säkert 12 timmar , enligt moa gick det inte att få liv i mig då hon försökte hålla för både min mun och näsa för attjag skulle vakna .

I morgon börjar praktiken iaf, vet inte än riktigt vad vi ska göra men dom är jättesnälla så de kommer nog bli kul vilket som :)


I väntan .. 

Family Mart precis nedanför hotellet .
 
Rummet ..

Utsikten .

Så . nu blir det plåstra om min tå och sedan ut och gå ! :D puss&kram


Kommentarer
Postat av: Nilas

Ser och låter kanoners!:)



Är det inte de legendariska MAMA nudlarna jag ser?:D så otroligt bra!

2009-10-28 @ 08:46:47
Postat av: Anonym

sköt om dig och tån, ha der så bra på p-platsen...stor kram //mamma

2009-10-28 @ 23:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0