torsdag

började på kontoret, gick hem och hämtade våra kameror och åkte till Lamai Market , de stank ruttet men där gick vi runt och fotade ..
Därifrån tog vi oss till ett tempel där vi fotade en munk och lite guldiga statyer :)

Efter det åkte vi bort till snoppberget, massa stenar som skulle se ut som en snopp och en vagina, men det var de tråkigaste jag sett inte liknade det en snopp och vilken sten som var en vagina vetesjutton ..

Började må dåligt så åkte tillbaka till kontoret, kissde och gick bort för att äta lunch. En fruktsallad för min del, och sen moas rester av någon spagetti m köttfärssås fast kykling istället för kött ;D hah


Nu slutar vi strax, ska hämta våra nytvättade kläder och sen gå och äta .. 

Ingenting funkar för mig idag heller , har äntligen lyckats ladda ner något konstigt programm att fixa mina bilder i men bara för att jag lyckades få de på datan så ska jag int lyckas fixa bilderna .. så tyyyyyyyyyyypppisktnär de gäller mig . uschuschuschusch ! 


Munken i templet idag :)


I tempet


Nu ska vi dra och hämta vå tvätt :)

Kommentarer
Postat av: mask

CoOoOol bild på munken älskling :)

2009-11-05 @ 13:57:31
Postat av: babben!

Okej jag håller med. As grym bild :)



LOVE YOU <3

2009-11-05 @ 16:11:34
URL: http://isabelleelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0