tisdag

idag har vi bara varit på kontoret och jobbat .. efter jobbet åkte vi in till Lamai, åt fotade lite snabbt och sen åkte hem. nu sitter vi här, jag har precis fått utbrott på min dator igen och jag är så nära, såååååå nära att kanske ner den för balkongen. Internet vägrar funka, jag har fått lösen för att kunna komma in på internet men ingenting funkar vad vi än gör, men moas data den kopplar snabbt upp sig på ett internet vi inte ens ska ha tillgång till ..

Min dator vägrar installera photoshop och illustrater även fast jag har installationsskivor, min mobilladdare bara helt plötsligt slutar att fungera utan anledning, nu funkar den LIIITE men de är jätteglapp och när den är i kopplad så står de "Error0x7" på displayen ..  ÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH, vad är det för fel all teknologi som gäller mig bara för att jag är pank , ALLTID och inte har något jobb ska alla mina skitgrejer gå sönder och ingenting funkar och allt ska vara dyrare än de igentligen är , men för alla andra som bara fåt ett jobb i huvet, har pengar så funkar all teknologi direkt !! så jääääääääääääääääääävvvvvvllllaaaaaaa irriterad !!!!!!!!!!!!



Nu skiter jag i de här, nu ska jag läsa. HEJ !

Kommentarer
Postat av: babben!

men kära vännen!



heheheheh :P kan inte låta bli, kan höra hur du låter :D

Hoppas Thailand är bättre än dina skit laddare och allt :)



love <3

2009-11-03 @ 22:31:14
URL: http://isabelleelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0