tisdag

igår åkte vi in till Lamai bara ör att äta, både jag och moa åt nån superbillig pasta som var apgod ! :D
älskar att det är så billigt och bra här :D

efter det åkte vi bara hem, satt vid datorn och läste lite .

Idag gick vi till kontore som vanligt, fint väder så vi bestämde oss för att åka till Big Budda och fota.. Men då vi kommr hem för att hämta våra kameror känner ja att jag inte alls mår bra så vi gick ner till Danny's åt lite sedan gick jag upp på rummet medans moa gick tillbaka till kontoret.

Nu sitter jag här vid datan som jag gjort nästan hela dagen medans moa fick ledit och gick ner på stranden :) skönt för henne ! Menkänner att eftersom jag inte mår på topp så stannar jag hällre här och friskar till mig :)

Ikvälll ska vi på Eldorado, en resturang i Lamai och äta med Jens och Aom, eller förhoppnngsvs iaf vi får se hur jag mår men fan äta måste vi ju vilkt som så .. :)


tänkte ta och läsa lite nu , läser en bok som heter "De oskuldsfulla", så jääävla hemsk ! Uschochfyochblä ! men den är bra !


Har förresten köpt in den första julklappen redan .. och ni får inte veta till vem ! :)




Puss & hej leverpastej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0