söndag

Sov väldigt länge idag, vaknade vid 20 över 12  ungefär, klädde på oss och gick ner till stranden. var jättefint väder så vi har legat där hela dagen, när skuggorna täckte hela stranden gck vi och satte och och åt på någon bar/resturang där på stranden .. as god mat :)

påvägen hem ringde pappa och Andreea, (förlåt andreea för jag trodde de var adrian haha, de hackade så mycket och de enda jag hörde var en röst som var för mjuk för att vara pappa eller basses ;) ) haha .

Nu har jag precis duschat och ÄNTLIGEN har vi fått internet att funka på även min dator! sköönt! :P

Igår kväll åkte vi in till Lamai, käkade på nåt ställe där de var massvis med stånd med olika mat och efter de kollade vi på Thaiboxing.
2 killar började, dom var väl kanske en 14-15 år, (jag hejade på han med röda byxor.. han var minst) killen med blåabyxorna vann, han slog ner den andra killen så han ramlade ner flera gånger stackarn :P ..

Sen ko de två tjejer in och slogs, ganska mycket äldre men endå .

Efter det, tog vi bara en av dom där bilarna hem :)

Här kommer lite bilder jag tog igår :)


Matstället utan för Family Mart vid oss  :)

Den där jäkla bilen som jag aldrig kommer ihåg vad den heter men som vi iaf åker varje dag :)

När vi satt och käkade på stranden :)

Mannen på stranden :)



Längst med Lamai Beach

Fiskebåtarna , annorlunda kvalité ;D



Stod ristat i muren, tänkte på dig älskling !



Nu får det vara bra för idag , saknar alla där hemma . pusspsspusspusspusss <3 .
(Amina, jag har hittat en sån där rosa tröja och en vit , båda med svarta ränder :) )

Kommentarer
Postat av: Mask

As gulligt Nathalie :D!

2009-11-01 @ 20:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0