mindre än hälften kvar

nu har vi varit här i lite mer än en månad, shit vad de har gått snabbt .. och nu är min älskling här, och patric .. så jäkla mysigt ..

internet funkr inte på mitt och max rum så har inte haft tillgång men nu är han nere på massage och jag sitter inne hos moa och patric.

Idag har vi legat på stranden och bara tagit det lugnt, as skönt ska ut senare ikväll så vi ska bara ta de lugnt nu :)

Vi mötte dom ¨på flygplatsen i söndags kväll, fan vad pirrigt det var när vi hörde deras plan komma ingå  och se de landa.. vi åkte till hotellet, lämnade deras packning och gick ut och åt .. jättemysigt, sedan var vi bara på hotellet.
Måndag, chaweng beach och chaweng på kvällen , igår var vi på lilla stranden sedan fick paric och max se lite av lamai.

Nu ska jag gå tillbaka till vårt rum och se om max är tillaka ..




skriver när jag kommer åt puss &kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0