måndag

idag har vi bara vart på kontoret, har vart ganska skönt att jobba med projektet känns som man kommer så långt :)

har precis duschat , pratar med min älskling i telefonen.. ska möta Jens, Anders och Aom (Jens fru) utanför hotellet om en timme för att gå ner till stranden och skicka ut såna där båtar av blad och sedan käka middag på stranden :) .
Tar med kameran och ska försöka fota lite ;D .

Pappa, har en bok till dig här som jag strax läst ut .. en fortsättnig på en av de där böckerna vi läste i spanien sist :) .

Allt är frid och fröjd, inte än droppe regn idag heller .. sköntsköntsköntskönt ! :)

Nu ska jag fixa mig i ordnig lite, puss&hej .


Satte ihop ett collage av bilder jag tog i lördags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0