måndag

Hejhejhallå ! :)

Lena- jag lånade basses körkortsbok som jag lämnat tillbaka tror jag så kolla med honom :) .. haha , vi tar det alltid lugnt , ingenting att oroasig för ;) haha

Stephan- kl 7 räcker gott och väl när hela himlen är en dusch :D Ja fan gör de ! :)


Idag började vi med att gå upp tll kontoret, där ifrån åkte vi till Tamarin , ett hotell tror jag , spa är det iaf där vi tänkte fota lite men hon vi skulle prata med var inte där så vi gick till Buddy, ett hotell där vi tog några bilder innan vi åkte in till lamai för att hitta någon byrå där vi kunde fråga om de fanns klttring vi kunde fota .. gick inge vidare så vi åkte tillbaka till kontoret, gick och åt lunch och sedan hem .. :)


ikväll får vi se vad vi gör , tänkte hoppa in i en dusch nu iaf :) puss&hej  !




Kommentarer
Postat av: Amina

Jag saknar dig jätte mycket min älskade syster! Jag hoppas att ni har det bra. ÄLSKAR DIG!<3

2009-11-09 @ 18:06:40
URL: http://gumpfers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0