lördag&söndag

Basse, enligt nån thailändare när vi såg ödlan så sa han att dom var farliga, så nej jag klappade inte haha !

I fredags var vi på middag med Jens, Anders och Aom , mysigt .. och efter de åkte vi och spelade bowling, skitkul var det och jag vann första omgången, fick säkert 5 strike :O två i rad :O:O:O:O:O .. grymt !

Igår satt vi nere på stranden och läste i en solhydda medans ösregnet smattrade på apmysigt :) efter de tog vi oss in till Chaweng, käkade middag på en as mysig resturang, gick till nån bar och tog lite drinkar.. köpte Vin coler på 7eleven och gick sedan på Ladyboyshow, så jävla klockrent ! :D haha inte en enda tjej som jobbade där , alla dom jobbade där och inte var utklädda till tjejer var defenitift bögar, sprang runt med rosa kjolar , UNDERBART :D
Efter showen gick vi till green mango bar där vi mötte en jättetrevlig thailänska som var här själv som vi var med hela kvällen :) när green mango väl stängde gick vi vidare till nåt annat ställe bredvid, där vi dansade under bar himmel :)

vid 7 slutade kvällen , natten och morgonen väl hemma i sängen.. dyngsura av spöregnet som duschade oss på väg hem ! ;D såg ut som vi badat med kläderna på, min klänning gick att vrida ur :O Regnsesong, förstår ni ;D hahaha !


nu ska vi ner och ringa efter mat, hemkörd och sedan kolla på 7 pounds :) pusspusshej !




min kissemisse på resturangen :)


nu ska jag dra ciao !

Kommentarer
Postat av: stephan

Låter som ni har det härligt =) snart kommer jag ner! kanske bokar om och kommer ner en vecka tidigare :). Green mango e så jävla bra! hälsa Dj:n där ifrån mig och nilas! sen får ni gå förbi our bar som ligger på samma gata och hälsa till M från oss:D. så e ni jätte söta=).

Men ni gick hem lite tidigt tycker jag! efter sound bar går ni vidare till Solo bar där kan man festa till 12, sen finns det nått ställe på stranden där man kan festa vidare tills green mango öppnar igen men kommer inte ihåg vad det heter haha:D

2009-11-08 @ 18:00:08
Postat av: Lena

Hej Nathalie!

Din Mamma hälsar, hon är i Tyresö och grejjar! Jag läste lite av din blogg för henne. Jag undrar om du har en Köreskoleteoribok som jag kan låna? Ta det lugnt med the Vinecoolers och må så gott!

Kram Lena

2009-11-08 @ 22:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0