lamai

sitter i lamai pa ett internet cafe med min alskling.
Som sagt sa funkar inte mitt internet langre, fan :/ ..

igar var vi pa elefantridning och sedan badade vi i vattenfall. efter vattenfallet akte vi till lamai beach och badade, nar vi var pa vag hem upptackte jag att jag hade glomt min kaera, mobil och pengar pa stranden .. PANIK, jag skojar inte :O . Alsklingen fixade en taxi och vi snabbade oss dit, nar vi kom fram kom en av thailandarna som jobbar i baren ovanfor och fragade om vi letade efter kameran .. PUUUHHHH
500 Bath i dricks!

Idag har vi varit pa buddys, ett hotell med fett mysig pool precis vid stranden. badat och kakat gott!
sa tog jag och hjarti promenaden langs stranden in till lamai och nu sitter vi har. ska hem och duscha nu sen blir det troligtvis chaweng ikvall :)

Ska ga nu , pusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0