kl 6 ?!

Vaknade vid 6 i morse av att mobilen ringde , kl 6?! :O
Fattade inte ett piss, visste knappt vad jag sa eller vad jag svarade på men det var iaf min käre mor och käre låtsaspappa ! :)

Vart jätteglad, men var lite för trött .. Ni hade kanske kunnat ringa idag istället? ;P Menmen .. kul att prata med dom iaf, men fan det är dom som genom alla år alltid tjatat på att jag måste gå och lägga mig och att jag måste sova så ringer dom och väcker mig kl jävla 6 på morgonen en lördag ? :O
Haha, ni är knäppa de måste jag fan säga men jag älskar er !

Efter en halv timme snubblade jag tillbaka till sängen, påtok för trött för att ens röra mig men inte kunde jag somna .. efter vad som kändes en evighet somnade jag iaf och var nära på att försova mig när väckarklockan ringde för att få upp mig och gå till posten.


Nu sitter jag iaf på kontoret, lyssnar musik , sjunger och fixar med min tidning. Vi ska iväg och spela badminton vid 4, senfår vi se vad som händer. Måste kanske börja plocka iordning i rummet inför morgondagen då max och patrc kommer :)

Älskling, de kommer gå jättebra att flyga idag var inte orolig .. jag står där när du kommer fram i morgon! :)


Juste köpte ett par skitfina klackskor igår, 1100 THB= 220 kr .. dom är helt unerbara ! :)
EN julklapp vart det & en tröja till mig (a)och sen var pengarna slut haha


Nu måste jag fortsätta jobba , ciao.

Pappa , du får ringa max så han kan få min mobil och mobilladaren till den ! :)



Här är andrasidan där de ska stå om vad som finns i tidningen.. vad tycks? Den är inte klar än , ska skriva dit massor fler sidor, har inte ens skrivit hälften men endå :)

Pusspussspuss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0