Loy Krathong

igårkväll var vi inne i Lamai, det var en högtid som hette Loy Krathong där vi satte ner enormt fina båtar av blommblad i vattnet , la en bit hår och en nagel på så de skulle bringa lycka.

Efter de satte vi oss på en jättemysig resturang nerepå stranden och åt. Fick inte i mig mer än vitläksbröden tyvärr men dom var mättande:)
Drack kokosmjölk direkt från en kokosnöt också, shit vad äckligt det var haha . Ljummen , så märkte inte att jag fick in något i munnen, så drog in hårt och satte i halsen haha. Inget för mig ;D

Nu är kl halv 2 , strax lunch. sen är de fortsätta jobba :)

i morgon är vi lediga så förhoppningsvis blir det Chaweng ikväll , lite beroende på vädret som är ganska blåsigt.

Bilder från igår :)


De fina båtarna :)

och massssssssssssooorr fler än de här var det !
Människor på heela stranden !

Så sjukt coola grejer de fanns !



"risballonger" som man släpper upp i luften :)

Ljummen Kokosmöt ;P



Nu ska vi gå och äta lunch :) Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: mask

Mysiga biler!:D Risballonger,det ska jag skicka upp i luften :)

2009-11-03 @ 19:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0