Borta bra, men hemma Bäst!

vill komma hem till mitt rum, min säng, min garderob, min dusch, min kyl, min pojkvän, min familj!
Har det jättebra men saknar allt hemma som att kunna äta vad man vill nästan när man vill, saknar smörgåsar har ätit 1 macka sen vi kom och det var nog den äckligaste mackan på länge. Saknar pappas mat, att ringa mamma varje dag och tjata på olika saker, att träffa min snygga pojkvän och att bara umgås med mina underbara syskon.

Lite mer än 5 veckor kvar .. Men snart kommer min älsking ner längtar sååååååååååååååååååå mycket ! :) (speciellt efter lussebullarna han har lovat att ta med(a) haha ) :) .


Ska sova nu, god natti !


PAPPA<3

MAMMA<3

Min älskade PRINSESSA<3

BASSE<3

ADRIAN<3

Älsklingen ! <3

saknar er alla , och massor fler ..
Daniel, ut och kör med basse nu så han får sitt kort i sommar ;) saknar dig ! :)


La in bilder från Big Buddah förut :) .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir ju inte ett dugg avundsjuk när jag tittar på din blogg, de e rätt skönt här med i regnet...



Vill du slippa skjutsa honom överallt när du kommer hem :)

Klart jag ska sätta igång med det, även jag kan behöva skjuts ibland...



Saknar dig med, njuuuut så mycket du kan

Kramar i massor

2009-11-15 @ 10:45:09
Postat av: Tina

SAKNAR DIG MED NATTHA! <3

2009-11-17 @ 22:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0