Badminton

sidan .. Vet att min sida är tråkig men jag orkar ärligt talat inte fixa den .. Skulle iof bli roligare att skriva om jag själv gillade att se min sida , men men vi får se kanske tar tag i det snart :)

Igår åkte vi bara in till Lamai och åt middag , vi gick även in på en affär med bara importgrejer, MUMMS fanns riktigt mycket gott där haha !

Idag har vi jobbat, helahela tiden :) Vi ska iväg och spela Badminton om 10 minuter med Anders och Jens .. Ska bli ganska skönt att röra lite på sig haha ! Jag bara äter och äter, den längsta sträckan jag går är väl från hotellet till stranden och vad kan det vara 500-800 meter MAX haha .

Vi får se om jag kommer in och skriver senare . Har gjort ett förslag till framsdan på tidningen vi ska göra i projektet, lägger in den så kan ni säga vad ni tycker .

Ska jag lägga till något, såna fall vad ska jag ändra text, typsnitt, bild eller vad som hälst !




Vet inte om jag ska nöja mig så eller hitta på något trix, somsagt skriv gärna vad ni tycker ! :)


Nu ska vi ut i regnet, ha det bra ! Skriver senare , puss&hej

Kommentarer
Postat av: Nina (Moas mamma)

Den är jättefin som den är tycker jag, enkelhet är oftast bättre än när det är en massa "plåtter"

Typsnittet är perfekt, enkelt men ändå med en "touch" av Thailand. Stilfull skulle jag kalla den.................

2009-11-18 @ 13:01:34
Postat av: mask

2009-11-18 @ 21:42:47
Postat av: mask

Okej nu försöker jag skriva för tredje gången och hoppas att den inte tar bort allt igen.

Bilden var perfekt tycker jag. Och Moas Mamma kan ha rätt i det hon säger men om det ska vara för folk i 18 - 20 + åldern så kanske du ska ha en lite "roligare" text och annan färg kanske :p Ska du ha texter på sidor där det står vad som man kan läsa om i tidningen också? Puss <3

2009-11-18 @ 21:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0