vår?

någon som håller med mig att det verkligen kändes som vår idag?!
blir så glad , det är soligt och man är inte lika trött när man vaknar! :D 
Vaknade vid 6 i morse när Max skulle upp till jobbet och redan då lös solen och jag kände att jag hade lika gärna kunnat gå upp då (känndes då lite onödigt när jag igentligen skulle upp två timar senare)

En kort dag i skolan, fotolektion och sen över till Forum och käka lunch med Jennifer, Angelica och Lina. trevligtrevligt!
I morgon är det sista dagen i skolan denna veckan, sen är det bara 4 dagar kvar nästa vecka och sedan är det praktik i 2 månader!!
Ska bli så jävla skönt måste jag säga, och när praktiken är slut så slutar även läsåret och det blir sommarlov!! :D
SKÖNT!!

Nu ska jag kolla klart NCIS, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0