myshelg (:

det här har vart en riktig myshelg , första helgen på länge som jag bara tagit det lugnt.

fredagen åkte ja först med Moa och Babben hem till André för att gratta honom på 18-års dagen :)  ( som igentligen var torsdagen men iaf) .
Vid tjugo över 9 mötte jag alexandra , så åkte vi in till Sergelbion och kollade på fredag 13 med Max och Jonas. GRYMT LÄSKIG !
 
lördagen vart till en massa övningskörning, och badminton med familjen. :)
på kvällen gick jag och mötte Max vid Mariatorget , gick och hyrde film och sen hem till honom och mysa! :)

vaknade idag hos Max, myspys! :) var kvar där nästan hela dagen sen hem och bara ta de lugnt . hittade massa gamla bilder , as roligt! :D .


Tess & Jag! :)
Jag & Tess påväg till GothiaCup 2005 (:
                                               kunskapsskolan! <3
Någon bild jag lagt ihop för länge sen! haha        Tina & Johan i kunskapsskolan :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0