fredag,lördag&måndag :)

fredagen började med att jag tog en tripp till moas jobb på Apoteket i Haninge och käkade lunch med henne och höll henne lite sällskap i kassan , hon trycker på en knapp och allt sköter sig själv, coolt! ;D . haha
efter hennes jobb åkte hon hem till mig , vi drack lite vin och gick ut för att möta Danne och Charlie som skulle ut med några från klassen . Det var trevligt , men stället var ingen höjdare måste jag säga haha . Men med goda vänner löser sig allt :) .
vid halv två ungefär åkte jag och mötte min kära alexandra i aspudden och gick med henne hem till hennes pojkvän Jonas , där Jonas och Max satt och spelade . Vi kollade på lite filmer sen somnade vi trångt men mysigt i soffan. :)

lördagen började rätt sent , var bara hemma hos Jonas och tog det lugnt med Alexandra och Max.. åkte hem vid 4-5 tiden fixade mig lite och åt en mysig middag :) .
vid halv 10 tiden mötte ja Alexandra i västertorp där vi gick upp på något supertråkigt förkrök innan vi gick och mötte Jonas och Sötisen Max ;) . Fest i Örnsberg , Alexandras mobil vart snodd .. synd synd :/ . sen hem till Jonas och sova :)

Hade en jättemysig helg, tack ni :)<3.

Idag vaknade jag sent , gick på bio och såg Män som hatar Kvinnor, den var bra måste jag säga . Rekomenderar den ;D .
Efter det var det bara hem och nu ligger jag och kollar 2 and a half men

Men ska kolla klart på tv nu sen sova och drömma sött om en speciell person ;) hah !


Puss och god natt !

   
                                                 ALEXANDRA , JONAS  &  MAX (en riktig snygging) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0