barnvakt igen..

nu sitter jag hemma hos Camill och Hasse och är barnvakt igen åt deras 3 små barn.

6, 5 och 3 år .. ett jäkla liv måste jag säga.
Jag började med att gå vilse när jag skulle hämta grabbarna på dagis. Hittade till slut , tack och lov- allt såg lika dant ut , alla husen var lika dana ..

Känner mig som en mamma när jag nu står här och lagar mat.
Har dragit barnvagn med ville i, gungat i lera med hål i skolan så jag hade gegga i hela skon. Kört "traktor", ritat, klippt och TEJPAT.
Massor med tjat, alla snackar i mun på varandra och vill olika saker och jag ska finnas till för alla 3.
Hejohå!
Jag är redan slut efter två och en halv timme , nu är det bara två timmar kvar.. för idag!

nu ska jag laga kart maten, sen blir det bollibompa! (en lugn stund, yes!)
efter det blir det väl något spel av något slag.



Puss och hej, så får vi se om jag överlever :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0