Fredag , Lördag och Söndag

I fredags firade vi min födelsedag , familjen, släkt + vänner nere på Hakkis (resturang) i Liljeholmen. Det var jättemysigt och jättekul. Massvis med fina presenter och bara en otroligt bra kväll! TACK ! :)

  


Lördag: en rolig kväll hemma his erica , sedan övernattning med moa och ostbågar ;D hah .

Söndag: Nu ligger jag i sängen och lyssnar på din musik ... Drömde om dig inatt , fyfan vad jag saknar dig . Har inte träffat dig på jättelänge men helt plötsligt stod du i rummet , och jag vart så glad kan inte komma ihåg när jag kände den glädjen senast. Hela drömmen var underbar , men sen vaknade jag och insåg att det aldrig kommer bli så . Har bara velat ta upp telefonen och ringa dig , bara höra hur du mår, bara höra din röst .. Men jag vet inte vad jag ska säga :/  Sen nu ligger jag och lyssnar på en låt av dig , och det känns som du skriver ur mitt hjärta . önskar bara det var mig du mena , men det vet jag att det inte är. :/ Menmen .. Hoppas du har det bäst där du är nu , jag vet inte ens vart du är! men jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0