En kväll i Sätra ..

Fyfaaan vad kul jag hade igår . Jag, Alexandra och Erica drog till Youssef i sätra. Var där vid 10 tiden och kom inte därifrån förens halv 4.
Massor trevliga människor , lite kul att vara utanför Tyresö och se lite nya ansikten . Jag och Erica gifte oss då med Youssef , han gav oss en ring som vi nu delar på haha så vi är nu fruar :D .

Sen på hemvägen så var det de där med jag och telefoner . jag ska börja ringa och skicka sms , fan vad jag måste sluta med det jag skämmer förfan alltid ut mig :O . jättejobbigt , och idag skämms jag mer än någonsin så nästa gång ska jag fan lämna mobilen hemma eller något . ;P haha

aja , erica sov här inatt iaf och det var mysigt! så hade en jättebra fredag iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0