:/ <3

Tänker på dig hela tiden, önskar bara du visste det. önskar av hela mitt hjärta att du ska skärpa dig innan det är försent och att du ska må bra , vilket jag vet att du inte gör och det krossar mitt hjärta, för du kan bättre och du är värd så mycket mer. Den tuffa killen du visar på utsidan är inte den du är , jag vet vem du är och jag saknar dig.
Jag vill bara att du ska må bra igen och jag skulle göra allt om det var så att jag kunde hjälpa dig.

Du pratade med mig idag , för första gången på tre månader . Att höra din röst igen .. Vart så glad , men att sen höra hur borta du var så gjorde det bara ont . För jag vet att du igentligen inte vill, men du ger upp och orkar inte kämpa för att det ska bli bra. Du vill bara leva livet, supa och röka men du vet att du inte gör rätt..

Jag hoppas bara att du en dag inser det , och att den dagen kommer innan det är försent. Du vet att jag alltid kommer finnas här om du behöver hjälp eller stöd. Men jag kan inte trolla bort dina problem, dom måste du ta itu med själv . :/


Jag älskar dig grabben, alltid. du är en underbar vän / (änglarnas prinsessa) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0