2009!

HallåHallå 2009!
Nu är det redan 2009 fan , jag minns dagarna innan nyår då de skulle bli 2000 .. Det var så spännande och se skulle bli nytt århundrande . Men nu har det redan gått 9 år!! kommer även ihåg dagen jag fyllde 10 , guud vad stor jag tyckte att jag var , jag fyllde ju två siffrigt liksom HALLÅ kunde de bli bättre?! Men nu är det bara 5 dagar kvar till min 18 års dag - åren bara flyger förbi , snart fyller man väl 40 liksom! shit vad snabbt de går! 
Men aja , de är väl bara så de är . Något man måste inse att snart är man gammal liksom ;D hah .

Just nu är jag med linn , vi ligger fortfarande i sängen .. lyssnar på lite musik och undrar vad fan vi ska göra idag . Det har blivit så jävla dött , de här lovet har vart skitsegt .. :/ Menmen , något lyckas vi nog hitta på! ;D

Nu ska jag sluta och fortsätta med något annat .. PUSS HEJ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0