18 år!

18 år idag , shit de är helt sjukt :O . och jag har haft den bästa dagen i mitt liv .Tack vare alla mina underbara vänner och min älskade familj . (:
Fick 6000 kr till körkortet , en D&G klocka , korsett och smycken ..

Dagen;
skolan till kl 12 , sedan var det sång. Första lektionen för i år :D .
Halv 3 skulle jag möta Moa o Tina i Alléaplan , det var vad jag hade fått höra iaf . När jag kommer dit är de inte en kotte där .  Det går en lite halvskum tjej mot mig , ser ut som babben men hon hälsar inte och kollar bara ner i marken med nästan helt förtäckt ansikte så tänkte att det inte var hon trots allt . Men sen kastar hon på mig en ögonbindel , leder mig en bit och kastar in mig i en bil .. Ingen i bilen säger ett ljud , det är skyhög musik men inte ett ord från någon . Vi stannar och backar och stannar och backar och jag fattar inte ett piss men tillslut är vi framme . Vi kliver ut och dom plockar av mig bindeln och där står Tina & Moa med massor fler och en häst med massa påtryckta ballonger . JAG SKA RIDA! :D asså jag älskar att rida , även om ag tycker det är väldigt läskigt så är de så jävla kul! :D .
Upp på hästen och sen gick vi lite  .. Lite trav .. och sen galopp , tror nog alla fick sig ett gott skratt när jag höll på att ramla av och hästen vägrade stanna och jag bara skrek för jag var så rädd "HAN STANNAR INTE , STANNA STANNA .. HAN STANNAR INTE"  hahaha .. det slutade bra och jag bestämde mig för att försöka igen . men denna gången slutade inte fullt så bra , hästen gallopperade och drar en hastig sväng och jag flyger av och ut ur "planen" eller vad de är man rider på . Det vart knäpptyst , jag slår huvudet i ett staket och skriker hur mycket jag älskar hjälm och börjar as garva ,. då vågade även de andra börja skratta .. Kan tänka mig hur kul de måste sett ut när jag bara flyger haha ! 

De som ville fick rida sen gick vi upp och fixade hästen ..
Hem , duscha och iväg på resturand med min käre far och bror. senare kommer mamma och lillesyster förbi på en fika .

Kan inte tänka mig en bättre 18-års dag . Helt seriöst . 

Tack alla för denna dag . Älskar er mina vänner (och självklart min FAMILY :D) <33
 Küss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0