...

Känns som den här sidan bara handlar om dig , i de flesta inläggen finns du med .
Sitter nu och lyssnar på smakprov från din nya Netplay och jag gillar inte det jag hör. Alla jävla låtar handlar om hur du bara förstör ditt liv , och jag bara sitter och kan höra utan att kunna göra något och det är inte kul . Men på något sett måste jag endå gå in och lyssna på dig , jag kan inte låta bli.
Det finns så många låtar som påminner om tiden du&jag.

älskling, snälla för allas skull speciellt din ta dig i kragen och gör det du säger du önskar fixa de som går. Du vet att det kan bli bättre bara du orkar kämpa och jag bara önskar att du ska göra de.

du kanske inte bryr dig om mig eller de jag säger, men det kommer inte göra att jag slutar bry mig om dig. KOM IHÅG DET ! du kommer aldrig lämna mitt hjärta- och innerst inne vet jag att du bryr dig.

nu får det vara nog skrivet om dig på ett tag , hoppas vi ses snart en dag :)
God natt på dig!


(öland-2006, kommer aldrig att glömma och aldrig att plocka av ) (: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0