Donken & Barnvakt -

Måndagkväll , gick ut och mötte felix i medborgarplatsen. gick bort till Söderhof och mötte två kompisar till han och satt där och drack en öl . Mötte upp babben vid halv tolv , gick bort till donken där det satt en mysko kille vad vi tyckte och sov .. Mycket skratt från vår sida , tills han vaknade och vi upptäckte att han var så underbart snäll . Felix köpte honom en burgare och han vart överlycklig och börgade ge och presenter . Han var hemlös och jättepundare i typ 30-års åldern men han var så sjukt snäll och man kunde inte låta bli att tycka så synd om honom. Stackare ..  "nästa gång ni ser en pundare så tänk på att dom är människor dom också" .. as söt!

Träffade en del andra konstiga människor där som börjde berätta snuskhistorier hah -
Vid 3 rullade vi hem och i säng . Kollade Yes man till 7 i morse och somnade .

09.20  idag ringer mobilen , Camilla undrar om jag kan komma och vara barnvakt vid 12 istället för kl 16...  ouff , det vart 3 timmar sömn tillslut iaf och sen upp och iväg . Hämta barn på dagis , köra snoraiser .. fan vad jag sprang , vart helt jävla slut haha .

nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli halv 6 så jag får laga lite pannkakor . hungrig,hungrid ;D haha ..

tagit lite bilder på sötnosarna, de komme kanske senare :) ..'

Puss och hej , KRYSSNING I MORGON ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0