ett andra inlägg .. redan?! :O

Jasså, andragången idag som jag är inne och skriver på denna sida. Jag är förvånad över mig själv :O Jag som sa att jag inte skulle palla, men man får väl se kanske inte pallar i fortsättningen, eller så kanske jag gör det helt enkelt . Det blir nästan som en överraskning ;D hah .
Just nu sitter jag och har precis läst högt 24 sidor ur någon bok för min lillesyster och ska snart fortsätta några kappitel till. Hon måste ha läst ut boken till i morgon men har mer än halva kvar så klart storesyster hjälper till och läser lite :) .
Annars sitter jag och tänker väldigt mycket på min pojkvän kim som för tillfället är typ jordens tråkigaste och verkligen inte hör av sig :O . Menmen, hoppas för honom att han har en bra anledning ;) hah, skoja .. (eller igentligen inte (a) :D )
Men nu ska jag fortsätta läsa för syster min så jag kan gå vidare hem till min käre far idag :)

ha de bra, küss :D

syskonkärlek :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0