vet inte ..

vet inte vad jag ska göra .. vill inte att det ska vara såhär! det spelar ingen roll vad jag säger för du lyssnar endå inte, du tar inte åt dig ett skit .
Jag vet inte vad det är som har hänt med dig, men någonting är det ju iaf.
Det som gör mig mest besviken är att det är någon av dina "msn vänner" som säger att hon sett dig med någon blond tjej förra veckan och nu är du helt konstig.. Varför? Jag vet inte om det är sant, käner ju inte tjejen hon kan ju ljuga bäst hon vill. Men vad tjänar hon på det?! .

aja, vi får väl se hur de blir för jag ger inte hur många chanser som hälst.
så vi får väl se hur du gör i veckan o vart detta leder .
Nu ska jag göra nåt annat än att gräva ner mig i denna skit. HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0