vet inte vad ..

vet inte vad jag vill, men det var fan inte dethär jag ville iaf :/ . Kan inte sluta tänka på dig, du finns här hela tiden och just nu önskar jag verkligen att du var här, HÄR .. hos mig :( Men så är det inte och det kommer inte att bli så häller . Jag vet inte vad det var jag gjorde för fel, om jag gjorde fel .. Men hade du sagt det från början kanske det inte blivit såhär. Vill bara spola tillbaka tiden några veckor, till då allt var perfekt och göra om vissa saker och få andra saker jag sagt osagt - men det går inte . ingenting blir som man tänkt sig, de är något jag verkligen borde lärt mig vid det här laget.


När vi stod framför spegeln i mitt rum och du frågade mig vem som var min drömprins, det kunde vara vilken kille som hälst, kändis osv. Jag svarade dig inte då, och jag vet verkligen inte varför men jag vet vad jag tänkte och den enda jag tänkte på var dig, DU är min drömprins. du VAR, ÄR och kommer alltid att VARA min drömprins. Jag vet att allt är försent nu, och vi båda har gjort fel men vill bara att du ska veta det och så säger jag förlåt.


---------- <3


och sen till min älskade mamma vill jag bara säga att vad du än bestämmer dig för så håller jag med dig och tycker samma sak. Jag älskar dig så grovt mycket och allt kommer att ordna sig så det finns ingen anledning att oroa dig i onödan. Jag vet att de är ett jobbigt val för dig, ett svårt beslut men du kommer välja rätt. Jag bara vet det - men du ska iaf veta att jag alltid står här vid dig och jag älskar dig mest! DU ÄR UNDERBAR! <3

Jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: fiaah

Hoppas du haft en bra dag=) BTW, fin blogg=). Komentera min blogg vettja:D!

2008-06-16 @ 00:01:09
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback