sommarsommar ..

sommar, sommar, sommar. underebart, det är typ sommar igen och jag är typ överlycklig :D

det har varit en somrig och bra helg.
Min helg startade redan på torsdagen då jag satt i bikini på balkongen och solade och kim helt plötsligt stod i dörroppningen och jag vart jätteglad. Sedan var vi bara hemma o mös och kollade på film på kvällen.

Fredag: började hos doktorn med moder och sedan hem och kolla lite tv med kim. badade lite i bubbeln och sedan somnade vi båda i soffan, GROVT skönt! :D efter det hem till mor och äta middag och sedan till långsjön där vi träffade massor andra gulliga människor. Det var en skön kväll förutom att Nicoles mobil drunkade och jag höll på att få mig ett dopp. ;)

Lördag: Vaknade och det första jag såg var min älskade kim, vilket gjorde mig glad direkt :) . sedan när ahn vaknat gick jag o lämnade han vid tåget och åkte till moa där hon hade besök av kusinerna + bror samt hans tjej. VÄLDIGT mysigt,
dom käkade middag och sedan käkade vi lite glass så drog vi på fest i krusboda. (åkte typ värsta coola bilen dig, cab o grejer ;D hah)
Kvällen var helt okej, förutom de tragiska att Beckis väska med pengar o busskort o grejer i blev snodd :/
Promenad hem med moa, kvällsmål med moa, erica och danne hemma hos moa innan en skön sömn.

Söndag: Vaknade vid 11 av att moa studsade upp ur sängen när telefonen ringde, vi käkade lirte frulle och la oss o solade på verandan. sedan tog vi moppen och köpte jordgubbar innan vi drog till strand och solade lite. efter ett tag ringer erica o frågar om vi ska med till Mariatorget med massor o käka sushi vilket vi gjorde.
efter det åkte vi alla till långsjön för att ta oss ett dopp men badkrukor som vi alla var så var det bara babben, carro och charlie som var modiga nog att hoppa i.
dagen slutade med film hos moa och lite fix med mina naglar innan vi somnade.

Tack för en asmysig helg :) puss på er! ;) <33




SOMMARLOV PÅ TORSDAG! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0