öland

Midsommarhelgen Torsdag - Tisdag spenderades på Öland men fam Wennberg :) Har varit jättetrevligt, verkligen! På midsommar var jag och moa nere i köpingsvik på campingarna med lite goa vänner och där var det då röj kan jag säga. Riktigt kul! Sedan var det hem, käkade god middag och så gjorde jag och moa jättegod midsommartårta och sedan var det bara att ta de lugnt. Mådde faktiskgt inte så bra, jätte huvudvärk och sedan var vi sjukt trötta så vi stannade hemma och sov tidigt . Dagen efter drog vi direkt ner till campingen i köpingsvik och träffade Adam, Petter , Olle & Joppe samt deras alla jävla smålänningar till vänner. (Jag och moa var de enda jävla sthlmarna där :O ) . Det var den roligaste kvällen på länge måste jag säga speciellt när jag sa till moa att "kolla på mig , vi kommer visst in på krogen" .. traskar iväg full o glad förbi vakterna men blir sedan utdragen direkt hahahah! :P vet inte vad jag tänkte eftersom dom drog leg på varenda människa, varför skulle jag slippa liksom ;D hahaha


senare stötte vi på några killar som stod och hoppade på en bro, vi hoppade med dom och frågade sedan vad de var vi gjorde. "vi gör milkshake" .. hah, lustigt men okej .


Resten av dagarna var bara lugnt, träffade Johannes , Snobb-johan, Persson, Elias och sedan Yasmines lilla bebis . så sjuuukt söt :O .


sen idag drog vi hem och nu sitter jag är och surar .. Förstår inte varfrö du gjorde som du gjorde .. för att inte såra mig? isåna fall kan jag säga dig, att när jag hörde låten och fattade hur de låg till fick jag ont i magen och jag vart så ledsen , allt jag hoppats på bara försvann och jagh insåg att allt bara var åt helvete och att du igentligen bara är en falsk liten skit somn leker snäll . Men endå kan jag inte hjälpa hur mycket jag älskar dig . Jag har alltid vetat hur du är men jag har bara valt att de se åt sidan och älska allt bra med dig men det funkar inte . De mesta du säger är lögn, så man ska aldrig ta åt sig de du säger för då blir man bara ledsen sen.


Men skitsamma nu ska jag dra , göra nå skoj- typ sova eller nåt. bilder från öland kommer snart ska bara ladda de till datan och sedan komma ihåg hur man lägger upp dom här. haha (sopa!) ;D

Kommentarer
Postat av: Fiaah

Hej. Hoppas du haft en bra dag=)

2008-06-24 @ 22:26:42
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: Henrik Lindmark

hoppas du haft en bra dag :)

2008-06-24 @ 22:26:42
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0