...

Jaha .. Nu har jag träffat honom :/ . Jag vet att de mesta inläggen handlar om honom på ett eller annat sett , men det var så skönt . Att se honom där, att bara få en kram, jag har längtat så sjukt! Jag vet nu även varför allt gick åt helvete, och jag hade verkligen hoppats att det skulle vara något annat som bekymnrat honom. Det gjorde riktigt ont att höra, men det hjhälper inte. Jag älskar honom och jag är kär i vilket fall som hälst. :/ Vet inte vad jag ska göra, kommer aldrig komma ur dehär känns de som :/ . Men nu pallar jag inte sitta här inne ensam och tänka på de mer nu ska jag träffa moa på medborgarplatsen :D .. ska vi gå runt lite o shoppa :D .

pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0